Yonego je jedna z předních marketingových agentur s pobočkami ve Velké Británii, v Holandsku, Belgii a Španělsku. Jejich práce pro mezinárodně uznávané zákazníky zahrnuje širokou škálu marketingových aktivit.

Počáteční výzva

Stejně jako u jiných digitálních agentur, efektivita společnosti Yonego vždy závisela na schopnosti reagovat na změny, které uživatelé na svých webových stránkách provádí. Rozpoznat změny a rychle posoudit, jestli jsou v souladu se SEO strategií, je klíčové k zaručení dlouhodobého úspěchu. Yonego tak hledalo nástroj, který jim s tímto procesem nejlépe pomůže.

Řešení

Společnost Yonego objevila aplikaci ContentKing a po krátkém testování se ji rozhodla využít pro sledování změn, které zákazníci na svých webech dělají.

Serge Lafort
Serge Lafort
Senior Internet Marketer v Yonego

Některé změny našich klientů výrazně ovlivňují výsledky marketingových kampaní. Je tak velkou výhodou, když na změny můžeme přijít a reagovat ještě předtím, než se stane průšvih.”

Ohledně informací, které ContentKing poskytuje, Lafort říká, že: “Tím nejdůležitějším je pro nás sledování změn a automatická aktualizace dat. Díky tomu můžeme nejen monitorovat změny, ale také jsme schopni dělat potřebné analýzy.”

Výsledek

Používání aplikace ContentKing jako součást svého SEO procesu se rychle vyplatilo. ”Zaznamenali jsme několik případů, kdy zákazníci provedli mnoho úprav názvů a meta popisků, kterých bychom si normálně všimli až po změnách umístění ve vyhledávání. Se systémem upozornění od ContentKingu jsme byli schopni jednat dříve, než to zašlo tak daleko.”

ContentKing je teď klíčovou součástí SEO aktivit ve společnosti Yonego. “SEO specialistům předtím chyběla stoprocentní kontrola nad jejich prací. ContentKing jim však tuto potřebnou kontrolu dal, a také jistotu, že už jim nic neunikne,” uzavírá Lafort.