Hlídačky.cz jsou největší platformou zaměřenou na babysitting v České republice, která propojuje rodiče a ty, kteří nabízí hlídání dětí. Poskytují bezpečný prostor, kde mohou rodiče vystavovat inzeráty a vybírat z široké nabídky profilů jednotlivých “hlídaček”. Pro Hlídačky.cz jejich stránky nejsou jen způsobem jak získávat nové klienty, ale také prezentací firmy jako takové, jejichž hlavním akvizičním kanálem je organická návštěvnost.

Hlidacky.cz

Počáteční výzva

Základem webových stránek Hlídačky.cz je obsah generovaný uživateli: profily hlídaček, které nabízejí rodičům pomoc. K tomu, aby byly rodičům poskytnuty co nejrelevantnější nabídky, jsou tyto profily kategorizovány podle města nebo regionu, kde se hlídačka nachází. Právě to dělá tento web vysoce dynamickým: každý den jsou zde profily aktualizovány, nebo přidávány nové a odstraňovány staré.

Zatímco Hlídačky.cz poskytují platformu pro hlídačky a správu jejich profilů, samotný obsah a jeho změny už nemají ve svých rukou. Vzhledem k tomu, že tyto rychle se měnící profily vytvářejí většinu obsahu webu - a tudíž i většinu toho, co vyhledávače vidí - Hlídačky.cz potřebovaly rychle najít řešení, které by dokázalo sledovat všechny změny, ke kterým docházelo bez jejich vědomí, tak aby byla zajištěna jejich viditelnost ve vyhledávačích.

Řešení

Díky ContentKingu a jeho technologii sledování změn, jsou Hlídačky.cz nyní schopny sledovat vše, co se děje na jejich webových stránkách. Kdykoliv je přidán nový nebo změněn stávající profil, ContentKing na to okamžitě upozorní a dává tak možnost pro další optimalizaci. Každý den tak tým Hlídačky.cz prochází četné obsahové změny a vyhodnocuje, zde je třeba na ně reagovat, či nikoliv.

Petr Šigut
Petr Šigut
CEO

V SEO je mnoho věcí, které se mohou pokazit - sitemapy, meta informace, vazby mezi stránkami, odkazy, … s ContentKingem ale cítím, že to máme konečně vše pod kontrolou.

Výsledek

Díky ContenKingu získal tým Hlídačky.cz vůbec poprvé přehled o tom, jak vypadá jejich dynamicky se měnící web z pohledu Googlu a dalších vyhledávačů.

Tyto nové poznatky byly doslova prozřením: “Jedna věc, která mě opravdu zaujala, byla, že v některých případech se dynamicky vytvářely meta popisy, které byly příliš krátké. To způsobovalo, že Google místo nich zobrazil pouze nějaký úryvek ze samotné stránky. A rozhodně si jej nevybíral dobře. ContentKing nám ale naštěstí tyto krátké meta popisky ohlásil okamžitě." říká Šigut.

Nepřetržité sledování obsahu, který tvoří samotní uživatelé, v kombinaci s rozsáhlými monitorovacími možnostmi ContentKingu umožňují společnosti Hlídačky.cz co nejlépe využít organické vyhledávání a udržet si kontrolu nad jejich stále se měnícími webovými stránkami.