Holandská společnost Arlanet poskytuje softwarové řešení se zaměřením na e-commerce. Dodává komplexní eshopová řešení pro významné značky a vytvářejí také rozsáhlé integrace s CRM a ERP systémy prostřednictvím podnikových platforem, jako jsou Episerver a Umbraco.

Počáteční výzva

Pokud jde o vývoj softwaru, na trhu je široká nabídka sofistikovaných QA (quality assurance) nástrojů, které software neustále kontrolují a odhalují bugy a slabá místa. Zákazníci Arlanetu však neočekávají, že jejich eshop bude pouze stabilní a aktualizovaný, ale především musí být ve vyhledávání viditelnější než konkurence. Z toho důvodu v Arlanetu hledali nástroj, který by zajišťoval také nepřetržitou kontrolu jejich SEO.

Řešení

Řešením pro ně byl ContentKing. Právě jeho funkce nepřetržitého monitorování a kontroly byly přesně tím, co hledali při své honbě za lepší kontrolou kvality. ContentKing tak rychle začlenili do svého workflow a procesů.

Onno van Gils
Onno van Gils
Senior Project Manager v Arlanetu

ContentKing se pro nás stal nepostradatelným při spouštění nových projektů a v budoucnu jej chceme zakomponovat také do služeb klientům a ostatních procesů. Jako je například reporting zákazníkům, poradenství nebo aplikační management.”

Velkou výhodou při výběru ContentKingu byla rychlost, se kterou ho mohli začít využívat. Van Gils: “Mohli jsme se do toho pustit rovnou. Školení pro náš tým bylo vítaným bonusem, ale určitě bychom vše zvládli i bez něj.”

Výsledek

Od té doby, co v Arlanetu zahrnuli ContentKing do svých kontrolních procesů, jsou vždy během vývoje upozorňováni na významné problémy, které by mohli skončit katastrofálně, kdyby se dostali až ke klientům.

Jeden příklad za všechny: stalo se, že do jedné šablony byla náhodně umístěna direktiva “noindex”. To by v případě releasu doslova odstranilo web z výsledků vyhledávání. Naštěstí díky ContentKingu byla tato chyba rychle objevena a opravena ještě předtím, než se tato direktiva mohla dostat do ostrého provozu.

A co víc, díky chytré funkci kolaborace Arlanet nyní zve také své klienty do rozhranní ContentKingu. Přímo v aplikaci tak mohou společně spolupracovat s jediným cílem - aby při dalším releasu bylo vše nastaveno správně.

Dnes je tak ContentKing klíčovou součástí kontrolních nástrojů, které v Arlanetu používají. Zatímco jim dává potřebnou kontrolu, zákazníkům zase dává jistotu, že jejich platforma je nejen precizně zpracovaná a plná funkcí, ale také je schopna se prosadit ve výsledcích vyhledávání.