Co je to Schema.org?

Schema.org je strukturovaný markup, který můžete přidávat do HTML a pomoci tak nejen vyhledávačům porozumět tomu, co je na vašich stránkách. Díky němu se mohou také výrazně odlišit vaše úryvky (snippety) v SERPu od ostatních.

Další formou strukturovaných dat v digitálním marketingu jsou také Open Graph a Twitter Cards.

V tomto článku budeme používat výraz “Schema” jako označení pro typ obsahu, který můžete označit pomocí Schema.org.

Contentking - Schema.org - JSON

Proč bych se měl o Schema.org zajímat?

Vyhledávače jsou poměrně dobré v rozpoznávání toho, o čem je váš obsah. Často jim ale můžete pomoci tomuto obsahu porozumět ještě lépe, pokud definujete typy obsahu pomocí Schema.org. Díky tomu je pravděpodobnější, že budou zobrazovat rozšířené úryvky pro vaše stránky. Vylepšené úryvky se zajímavě odlišují od běžných úryvků a to má obvykle za následek více kliknutí.

Cyrus Shepard
Cyrus Shepard

Lidé často přemýšlí o Schema.org, jako o “měkkém” signálu, který vlastně nemá reálný efekt oproti bohatým úryvkům (rich snippets). To ale určitě není pravda. Nejenže je použití strukturovaných dat spojeno s lepší viditelností, ale Schema může být také využito vyhledávači k ohodnocení vaší stránky. Sám jsem byl svědkem mnoha experimentů (nejčastěji u eshopů), kdy přidání správného schema markupu na nestrukturovanou stránku vedlo k prokazatelnému zlepšení rankingu. Google je celkem dobrý v porozumění stránkám, ale Schema mu to dělá snazší.

Známým příkladem rozšířeného úryvku je zahrnutí dat z recenzí. Příkladem mohou být tyto dva úryvky z Googlu:

Contentking - rozšířené úryvky

Když nezohledňujeme pozici, který úryvek myslíte, že bude mít víc kliknutí?

Přesně - ten první. Oproti běžným úryvkům se vymyká a navíc přispívá k důvěře, pokud jsou zde viditelné recenze .

Nate Harris
Nate Harris

Zákazníci se mě často ptají: “Jaký má smysl pracně zadávat tolik strukturovaných dat na stránky?”. Důvody, proč se tomu věnovat, jsou především dva:

Prvním je příslib do budoucna: největší vyhledávače neustále představují nové bohaté úryvky, které využívají rozšířené knihovny Schema.org. Pokud jste připraveni, můžete z toho těžit.

Druhý je filozofický: Tim Berners Lee napsal, že “dobře navržený, sémantický web může pomoci vývoji lidského poznání jako celku.” Strukturování vašeho webu ho dělá použitelným pro internetovou ontologii, což značně napomáhá organizaci a šíření informací online. Podobně jako své stránky tvoříte WCAG kompatibilní, přidávání strukturovaných dat zařazuje váš web do experimentu, který těží z volné výměny nápadů.

Nejoblíbenější Schema typy

Označování recenzí je jen jedním z příkladů použití strukturovaných dat. Je jich totiž mnohem víc.

Zde máme nejpopulárnější Schema typy:

  • Article / NewsArticle / BlogPosting
    Popisuje články a blogové příspěvky. Article je více obecným Schema typem.

    NewsArticle je často využíván vydavateli novin a BlogPosting organizacemi s weby, které obsahují blog posty.
    Příklad: váš nejnovější článek na blogu.

  • Event
    Popisuje událost, včetně lokace a informací, kdy událost začíná a končí.
    Příklad: Konference Google I/O.
  • Job Posting
    Popisuje pracovní nabídku, včetně platu a typu zaměstnání.
    Příklad: nabídka pracovní pozice v SEO agentuře.
  • Local Business
    Popisuje fyzický podnik, včetně otevíracích hodin, lokace a kontaktních informací.
    Příklad: váš oblíbený bar.
  • Organization
    Popisuje organizaci, včetně webových stránek, profilů na sociálních sítích a kontaktních informací. Je používán pro organizace, které lidé nemohou fyzicky navštívit. Pro ty tu máme typ Local Business.
    Příklad: Apple.
  • Person
    Popisuje osobu: často je použit ve vztahu k definování Schema typu Author pro článek.

    Příklad: vy (nebo profilová stránka vaší společnosti v sekci “O nás”).

  • Product
    Popisuje produkt, včetně značky, ceny, recenzí a nabídek.
    Příklad: iPhone 8.
  • Recipe
    Popisuje recepty, včetně ingrediencí a obrázků.
    Příklad: recept na palačinky.
  • Review
    Popisuje recenzi buď konkrétního produktu, kolekce nebo kritickou recenzi.

    Příklad: ČSFD recenze na Zachraňte vojína Ryana.

Schema typ: Article

Schema typ Article je nadřazeným typem pro NewsArticle a BlogPosting.

Kdy jaký použít? Article je obecný typ, který nedoporučujeme používat. Čím konkrétněji označíte váš obsah, tím lépe. Vyberte si tedy mezi NewsArticle a BlogPosting

  • NewsArticle: používejte k označení nových článků, pokud jste vydavatel.
  • BlogPosting: použijte k označení příspěvků na blogu.

Google podporuje rozšířené úryvky pro články, konkrétně pro NewsArticle, takže se zde zaměříme na tento typ.

Mějte na paměti, že i v případě, kdy vůbec neoznačíte vaše nové články Schema typem NewsArticle, Google jej může zobrazit jako rozšířený úryvek, pokud jste zahrnuti ve výsledcích vyhledávání. A pouhé označení typem NewsArticle zase nezaručuje, že budete automaticky zobrazování ve vyhledávání zpráv. Pokud jste zde ale zahrnuti, vždy doporučujeme implementovat Schema typ NewsArticle. Vyhledávače dokáží do značné míry váš příspěvek identifikovat, ale je lepší si to pojistit implementací NewsArticle markupem, než později litovat.

Barry Adams
Barry Adams

Když přijde na SEO pro zpravodajské weby, záleží na detailech. Novinky vznikají a stárnou velmi rychle a nedávají Googlu moc času na indexaci a důkladnou analýzu stránky. Správné využití NewsArticle markupu znamená, že Google rychle porozumí tématu a může okamžitě začít s jeho zařazením do Top Stories. A právě tam vydavatelé získávají nejvíce organické návštěvnosti. Pokud počáteční indexace není pro Google jasná, může to skutečně poškodit váš výkon ve vyhledávání.

Rozšířené úryvky s NewsArticle

Pokud jste zařazeni do výsledků vyhledávání novinek, váš článek může vypadat nějak takto:

Schema NewsArticle rozšířený úryvek

Důležité vlastnosti typu NewsArticle

Když přijde na Schema, Google rozlišuje mezi požadovanými a doporučenými vlastnostmi. Ačkoliv nějaké vlastnosti nejsou Googlem vyžadovány, dokáží doplnit kompletní obrázek o tom, jaký je typ vašeho obsahu. Doporučujeme je tedy použít. Google dále rozlišuje mezi AMP a ne-mobilními verzemi článků. A vyžadují více vlastností pro články, které jsou označeny jako AMP.

Níže popisujeme vyžadované a doporučené vlastnosti pro články, které nejsou AMP.

Vyžadované vlastnosti

Vlastnosti uvedené níže jsou vyžadovány pro NewsArticle:

Vlastnost Typ Popis
headline Text Nadpis článku - maximum 110 znaků.
image ImageObject nebo URL Jeden nebo více obrázků 696 px šikorých.

Doporučené vlastnosti

Vlastnosti uvedené níže jsou pro NewsArticle velmi doporučeny:

Vlastnost Typ Popis
datePublished Date Datum, kdy byl článek publikován.
author Person Popis autora.
publisher Organization Popis vydavatele.
dateModified Date Datum, kdy by článek naposledy změněn.
description Text Popis článku.
mainEntityOfPage CreativeWork nebo URL Označuje stránku (nebo jinou CreativeWork) pro kterou je tato “věc” hlavní popisovanou entitou.

Vemte prosím v potaz, že v červnu 2018 Google změnil svoji dokumentaci pro NewsArticle Schema typ a výslovně uvedl, že doporučují definovat vlastnosti "datePublished" a "dateModified".

Další články o NewsArticle Schema

Pokud si chcete přečíst více o NewsArticle, podívejte se na:

Schema typ: Organization

Schema typ Organization popisuje organizaci včetně loga, adresy webových stránek, profilů na sociálních sítích a kontaktních informací. Používá se pro firmy, které lidé nemohou fyzicky navštívit. Pro firmy, které můžeme navštívit, zde máme typ LocalBusiness.

Rozšířený úryvek pro Organization

Karta s přehledem informací, nacházející se na pravé straně stránky s výsledky vyhledávání, je v podstatě rozšířeným úryvkem organizace. A ten rozhodně není jednoduché získat, protože jsou vyhrazeny známým značkám, jako je Apple, Mercedes-Benz nebo třeba online giganti, jako je Spotify apod.

A takto to vypadá:

Organization Schema.org typ - Mercedes-Benz

Důležité vlastnosti pro Organization

Níže popisujeme vyžadované a doporučené vlastnosti pro Organization.

Vyžadované vlastnosti

Schema typ pojmenovaný Organization má pouze jednu požadovanou vlastnost. Ačkoliv je tedy technicky správně, je to zbytečná informace, která vás nikam neposune. Pokud to tedy se Schema myslíte vážně, implementujte také doporučené vlastnosti.

Vlastnost Typ Popis
url URL URL adresa vaší hlavní stránky.

Doporučené vlastnosti

Radíme implementovat tolik doporučených vlastností, kolik je jen možné, abyste popsali svou firmu.

Vlastnost Typ Popis
logo ImageObject nebo URL URL vašeho firemního loga. Dodatečné požadavky:
  • Musí mít minimálně 112 x 112px.
  • Musí být v .jpg, .png, nebo .gif formátu.
sameAs URL Využívá se k definování jednoho nebo více firemních profilů na sociálních sítích. Podporované platformy:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Instagram
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Myspace
  • Pinterest
  • SoundCloud
  • Tumblr
contactPoint ContactPoint Jeden nebo více záznamů v contactPoint databázi.

Další čtení o Schema typu Organization

Pokud si chcete přečíst více o typu Organization, podívejte se na:

Schema typ: Person

Person Schema.org typ - příklad

Schema typ Person se používá k popisu osoby. Často je používán ve vztahu k definování autora článku pomocí Author, ale může být také využit k popisu role člověka v rámci organizace.

Rozšířený úryvek pro Person

Podobně jako Organization, rozšířený úryvek pro Person je přehledová karta s informacemi. A takto vypadá, pokud hledáme jméno "Steve Jobs":

 Person Schema.org typ - Steve Jobs

Důležité vlastnosti pro typ Person

A podobně jako Organization, i Person má pouze jednu vyžadovanou vlastnost. Opět tedy platí, že pokud využijete pouze vyžadovanou vlastnost, vaše implementace typu Person bude zbytečná. Proto doporučujeme implementovat také doporučené vlastnosti. Když totiž přijde na strukturovaná data, neplatí, že méně je někdy více.

Vyžadované vlastnosti

Schema typ Person má pouze jednu vyžadovanou vlastnost. Ačkoliv je tedy technicky správně, je to zbytečná informace, která vás nikam neposune. Pokud to tedy se Schema myslíte vážně, implementujte také doporučené vlastnosti.

Vlastnost Typ Popis
name Text Jméno osoby.

Doporučené vlastnosti

Radíme implementovat tolik doporučených vlastnosti, kolik je jen možné k popsání dané osoby.

Vlastnost Typ Popis
url URL URL adresa osobního webu.
sameAs URL Využívá se k definování jednoho nebo více firemních profilů na sociálních sítích. Podporované platformy:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Instagram
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Myspace
  • Pinterest
  • SoundCloud
  • Tumblr
birthDate Date Datum narození.
birthPlace Place Místo narození.
affiliation Organization Organizace, ke které daná osoba přísluší.

Další čtení o typu Person Schema

Pokud se chcete dozvědět, co všechno můžete dělat s Person Schema typem, podívejte se na následující zdroje:

Jak implementovat Schema.org data?

Schema by mělo být zahrnuto přímo ve zdrojovém kódu stránky. Může být implementováno pomocí jakéhokoliv z těchto tří formátů:

  • JavaScript Object Notation for Linked Data (JSON-LD)
  • Microdata
  • Resource Description Framework in Attributes (RDFa)

Doporučený formát pro Schema: JSON-LD

Doporučeným formátem je implementace Schema pomocí JSON-LD. JSON-LD je cestou, jak kódovat Linked Data pomocí JSON (který je formátem souboru podobný XML). Je méně náchylný k chybám, než Microdata nebo RDFa. V tomto článku se tedy zaměříme na implementaci strukturovaných data pomocí JSON-LD.

Jak taková implementace dat poté vypadá? Pojďme se podívat na BlogPosting Schema typ. Takto vypadá JSON-LD kód:

<script type="application/ld+json"> { "@context": "http://schema.org", "@type": "BlogPosting", "mainEntityOfPage": { "@type": "WebPage", "@id": "https://www.contentkingapp.com/blog/seo-performance/" }, "headline": "How to improve your website’s SEO Performance", "description": "An article that describes how to improve your website’s findability.", "image": [ "https://www.contentkingapp.com/images/serp-screenshot.jpg", "https://www.contentkingapp.com/images/seo-performance.jpg" ], "datePublished": "2018-03-19T09:20:00+08:00", "dateModified": "2018-05-02T13:48:00+08:00", "author": { "@type": "Person", "name": "Steven van Vessum" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "ContentKing", "logo": { "@type": "ImageObject", "url": "https://www.contentkingapp.com/wp-content/themes/contentking/images/logo.svg" } } } </script>

Co to vlastně říká?

  • Na začátku definujeme, že používáme Schema.org markup pro typ obsahu BlogPosting.
  • Poté vysvětlíme, že tento BlogPosting je součástí většího typu obsahu - jmenovitě WebPage.
  • Popisujeme nadpis “How to improve your website’s SEO Performance,” stručný popis článku (“Article that describes how to improve your website’s findability.”), a fakt, že v článku jsou zahrnuty dva obrázky.
  • Popisujeme, že článek byl poprvé publikován v březnu (March 19th, 2018 at 9:20 AM) a změněn v květnu (May 2nd 2018 at 1:48 PM).
  • Autor tohoto článku je (Person) “Steven van Vessum”, který se vztahuje k vydavateli (Publisher) s názvem “ContentKing”, jehož logo naleznete na https://www.contentkingapp.com/wp-content/themes/contentking/images/logo.svg.

Tohle je relativně jednoduchý příklad, ale pro reálné použití Schema samozřejmě existují pokročilejší příklady.

Izzi Smith
Izzi Smith

Při vyvíjení své Schema markup strategie byste měli především používat syntaxi JSON-LD.
JSON-LD je preferovaným formátem z mnoha důvodů: ne pouze proto, že je lépe srozumitelný jak strojům, tak lidem, ale vyhledávače jako Google nyní vytvářejí rozšířené a bohaté úryvky, které jsou možné pouze díky implementaci markupů JSON-LD. To znamená, že v moment, kdy vyhledávače uvedou novější a zajímavější vyhledávací funkce, váš Schema markup na ně bude připraven.

JSON-LD je také mnohem lépe měřitelný a dá se s ním lépe pracovat, než s jinými formáty. Microdata je třeba zahrnout do HTML elementů, což v některých CMS systémech není možné nebo efektivní. Každopádně, vždy dbejte na správnou implementaci svého JSON-LD, protože pokud není provedena správně, může to při zvětšování rozsahu způsobit chyby a duplicitní markupy.

Implementace Schema JSON-LD markupu na vašem webu

Implementaci Schema JSON-LD markupu můžete provést:

  • Manuálním přidáním

    Přidát JSON-LD Schema markup ručně není úplně produktivní, ale funguje to. Pokud tedy máte pouze několik desítek stránek a nevadí vám je přidávat a následně obsluhovat ručně, pak není problém. Data highlighter od Google se vám při tom bude hodit.
  • Ve vašem systému pro správu dat (CMS)

    Pokud chcete přidat Schema na mnoho stránek, pak dává smysl mít pro to funkci ve vašem CMS, která vám dovolí využít již existující pole pro účely Schema. Toto může být provedeno na zakázku, ale pro Open Source CMS systémy jsou často dostupné i pluginy.

    Například pro WordPress: Markup (JSON-LD) strukturovaný ve schema.org pluginu.

  • Pomocí Tag Manageru (nedoporučuje se)

    SEO specialisté si oblíbili implementovat Schema markup pomocí Tag Manageru, protože jeho implementace nevyžaduje vývoj. Každopádně toto řešení nedoporučujeme, protože je závislé na spouštění JavaScriptu a Google má pro tyto účely jen omezené zdroje. V praxi to znamená, že bude trvat mnohem déle, než vaše implementace Schema bude zaregistrována a zobrazena vyhledávání. I po provedení změn to bude opět trvat déle v porovnáním s implementací přímo v HTML. Navíc, některé vyhledávače jako Yahoo, Yandex a Baidu - nespouštějí JavaScript vůbec. Zdá se, že Bing jej pomalu začíná spouštět, ale stále v tom jsou z hlediska rozsahu a možností velmi daleko za Googlem.

Při implementaci strukturovaných dat mějte na paměti pokyny Googlu, které vám pomohou mít způsobilé rozšířené úryvky a zabránit možné penalizaci od Googlu.

Otestování vaší Schema.org implementace

Krok 1: Zkontrolujte přítomnost Schema

Po přidání Schema na vaše stránky se ujistěte, že je také dostupné. Stačí se podívat na detail stránek v ContentKingu. Doporučujeme na to použít přímo ContentKing, protože je to úkol, který je potřeba vykonat ve větším měřítku. Ne pouze na stránce, jak to dělá Structured Data Tester od Google (viz níže).

Ještě nevyužíváte ContentKing? Vytvořte si zkušební účet zdarma právě teď!

Krok 2: Ověřte implementaci Schema

Poté otestujte, zda je vaše implementace strukturovaných dat v pořádku použitím Structured Data Testeru od Googlu a výběrem náhodných stránek. Vezměte ale v potaz, že tento tester podporuje pouze kontrolu jednotlivých stránek, takže to může zabrat hodně času.

Gerry White
Gerry White

Mějte na paměti, že Structured Data Tester má pravděpodobně problémy s nějakými implementacemi skrze Google Tag Manager (které ale v praxi rozhodně fungují). Je to známý problém.
Užitečný tip, jak urychlit kontrolu stránek v tomto testovacícm nástroji je vytvořit záložku (Viz instrukce pro Google Chrome.
Podobně to funguje také v dalších prohlížečích.) s tímto kódem:
javascript:void(window.open(%27https://search.google.com/structured-data/testing-tool/u/0/#url=%27+window.location.href,%27_blank%27));

Krok 3: Sledujte zpětnou vazbu od Googlu

Máte-li navíc přístup do Google Search Console, dostanete ohledně implementace strukturovaných dat zpětnou vazbu od Googlu hned ve dvou sekcích: Optimalizace
> Strukturovaná data. Vezměte v potaz, že tato zpětná vazba je s určitým zpožděním, ale může být skvělá pro zachytávání chyb.

Schema Google Search Console Structured Data
Sam McRoberts
Sam McRoberts

Aby byla vaše implementace Schema efektivní, je v podstatě nutné ji mít perfektní. Pokud nemáte vyžadované elementy na svém místě, pravděpodobně bude Schema ignorováno. A čím více doporučených tagů využijete, tím zvyšujete pravděpodobnost, že budete zahrnuti do výsledků vyhledávání. Hlavně se nesnažte podvádět. Zkoušet nějak manipulovat s vyhledáváním skrze Schema markup, může vašemu webu hodně uškodit v podobě manuální penalizace.

Které vyhledávače podporují Schema.org?

Schema.org je iniciativa, která byla založena v roce 2011 ve spolupráci Googlu, Bingu a Yahoo. Pár měsíců po uvedení se připojil také Yandex.

Ze všech vyhledávačů poskytuje nejlepší podporu pro Schema.org právě Google. V tomto článku se tak zaměřujeme na implementaci Schema pro Google. Co ale ostatní?

Bing a Yahoo podpora pro Schema.org

V březnu 2018 potvrdil Bing svoji podporu Schema.org. Podporují následující Schema.org typy pomocí Mircoformat, RDFa a JSON-LD (podobně jako Google):podpro

  • Breadcrumbs
  • Business / Organization
  • Event
  • Person
  • Product and offers
  • Recipe
  • Review / Aggregated review / ClaimReview

Více informací o tom můžete najít v jejich sekci zákaznické podpory ohledně označování vašeho webu.

Ačkoliv v Yahoo webmaster resources o podpoře Schema.org neříkají nic, podporují jej. Zdá se, že vyhledávání Yahoo, které běží na Bingu, podporuje stejné Schema typy jako Bing.

Yandex podpora pro Schema.org

Yandex podporuje následující Schema typy pouze pomocí Microformats:

Více onformací o tom najdete v Yandex Webmaster Support sekci pro Schema.org.

Baidu

V roce 2017 Baidu uvedlo, že se chystají zaměřit na podporu Schema.org. V současné chvíli jej však stále nepodporují.

Odlišné vyhledávače mají odlišné požadavky

Pokud jste závislí na více vyhledávačích, možná se setkáte s problémy s kompatibilitou.
Yandex například vyžaduje některé vlastnosti, které nevyžaduje Google. Mějte tedy na paměti, že různé vyhledávače mohou chtít vidět jiná nebo úplně odlišná data. Nikdy není tedy na škodu zahrnout více dat. Vyhledávače si prostě vezmou ty, které chtějí použít.

Osobně jsem získal nejlepší výsledky díky testování kombinací Schema markupů, které nejsou doporučeny v oficiálních pokynech samotných vyhledávačů. Ne všechno uvedené v Schema.org je analyzované (a srozumitelné) vyhledávačům. Jejich dokumentace je obvykle několik měsíců, ne-li rok pozadu. Díky rozšířenému testování můžete najít velmi dobrou “zkratku” jak se dostat do rozšířených úryvků Googlu aniž byste následovali oficiální pokyny. Někdy Structured Data Testing tool reportují chyby, ačkoliv Google vše stále zobrazuje v bohatých úryvcích v SERPu. Ujistěte se, že vždy jdete naproti možným příležitostem a buďte součástí komunity kolem strukturovaných dat, abyste věděli, co očekávat. Nejvíce konverzací najdete na diskuzních forech, jako je GitHub a Schema.org Community Group.

Vedou strukturovaná data k vyššímu hodnocení?

Ano i ne.
Ačkoliv nejsou strukturovaná data přímým faktorem pro ranking, mají na něj nepřímý dopad.
Strukturovaná data vám pomáhají získat více kliknutí na vaše úryvky, což vede k vyššímu CTR. My - spolu s mnoha SEO specialisty - věříme, že CTR má na hodnocení dopad, protože to směrem k vyhledávačům vysílá signál o kvalitě.

Užitečné nástroje při práci se Schema

Tyto nástroje se vám budou hodit při práci se Schema:

Často kladené otázky ohledně Schema.org

  1. Google rozeznává typy mého obsahu sám. Opravdu potřebuji Schema?
  2. Mohu přimet Google rozšířit mé úryvky po implementaci strukturovaných dat?
  3. Proč Google nezobrazuje mé recenze na hlavní stránce?

1. Google rozeznává typy mého obsahu sám. Opravdu potřebuji Schema?

Ano, i tak Schema potřebujete. Zatím jste měli štěstí, protože se to nestává zrovna často, že by Google sám rozeznal typy vašeho obsahu. Pořád je tak doporučená implementace Schema, pokud chcete zvýšit šanci, že budou zobrazeny v rozšířených úryvcích. Schema jim umožňuje lépe a rychleji zpracovávat obsah, protože popis typů obsahu pomocí Schema je mnohem méně náchylný k chybám. Myslete na to, že vaše konkurence nepřešlapuje na místě a tak si musíte být jistí, že děláte všechno proto, abyste zůstali před nimi.

2. Mohu přimet Google rozšířit mé úryvky po implementaci strukturovaných dat?

To bohužel není možné. V konečném důsledku je to na uvážení Googlu, zda vaše úryvky rozšíří.

Mějte na paměti, že to klidně může zabrat týdny, než Google vybere vaše strukturovaná data a ani poté to nemusí stačit, protože je prostě nezohlední.

3. Proč Google nezobrazuje mé recenze na hlavní stránce?

Ačkoliv pro vaší domovskou stránku může dávat zobrazení recenzí smysl, Google tohle nedělá pro žádný web. Google zobrazuje pouze recenze z jiných stránek, než je homepage.

Získejte zkušební verzi na 14 dní zdarma

Začněte během 20 vteřin

Vložte platnou doménu, prosím (www.priklad.cz).
  • Platební karta není potřeba
  • Není třeba žádná instalace
  • Bez závazků